- sobota 9. srpen 2014
- | Autor: lun
Asociace hypotečních makléřů (AHM) představila značku kvality FÉR hypotéka. Vínové razítko se symbolem sovy budou členové AHM používat od srpna. FÉR hypotéka je pro klienty garancí kvalitního hypotečního servisu, ve kterém se klade důraz na kvalifikaci hypotečních poradců a transparentnost nabídek.
FÉR hypotéka jako garance kvality
"FÉR hypotéka se vymezuje vůči nekvalitním a často i nečestným finančním poradcům, kteří se hypotečnímu poradentství nevěnují profesionálně a nespecializují se na něj," uvedla na tiskové konferenci Petra Horáková Krištofová, manažerka AHM. "Poradce, který si hypotékami občas přivydělá, nemůže svoji profesi zvládat tak, jak se od profesionálního hypotečního makléře čeká," doplnila.
Celý projekt, jehož oficiální stránky naleznete na www.fer-hypoteka.cz, je zaštítěn videospotem, který demonstruje přínos renomovaných hypotečních makléřů. Právě kvůli jeho vzniku proběhl mystery shopping napříč bankami, který přinesl zajímavé závěry: banky mají tendenci neuvádět do svých písemných nabídek související poplatky, což klientům znemožňuje učinit správné rozhodnutí o tom, který produkt si nakonec vybere.
"FÉR hypotéka je založena i na etickém přístupu ke klientovi, tudíž transparentnost nabídek je samozřejmostí," řekla Petra Horáková Krištofová a varovala před unáhleným rozhodnutím při podpisu úvěrové smlouvy. Zbrkle často jednají klienti některých realitních kanceláří, kteří jsou posíláni na jednu konkrétní pobočku banky, kde podepisují často nevýhodné hypoteční smlouvy.
Aby lidé o hypotéce více přemýšleli, nabádá v tiskové zprávě AHM i Jan Kruntorád, předseda představenstva AHM. Dočkáme se díky FÉR hypotéce lepšího klimatu na trhu hypoték? Věřme, že ano.
Nejnižší úrokové sazby
Zeptejte se nás